Zapraszamy na stacjonarne kursy.
Zacznij działać w internecie.
Szkolenia z programów graficznych.
Szkolenia z tworzenia stron i sklepów internetowych.
Pakiet szkoleń.
* Jedna godzina to 45 minut lekcyjnych +15-minutowa przerwa.

DLA KOGO PRZEZNACZONE SĄ NASZE SZKOLENIA.
Nasze szkolenia skierowane są do wszystkich osób, które chcą wdrażać e-marketing dla swoich firm.
Umiejętności wspierające e-marketing i narzędzia takie jak strona czy sklep internetowy są podstawą do działań związanych z rozwojem firmy, jej rozpoznawalnością i renomą.
Opis szkoleń.
Zapraszamy do zapoznania się z opisem poszczególnych szkoleń.
Zbuduj sklep e-commerce.
Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty cyfrowe, czy fizyczne, pierwszym krokiem jest utworzenie sklepu internetowego.
Chociaż istnieje wiele różnych platform, których możesz użyć do skonfigurowania witryny e-commerce, WooCommerce jest opcją numer jeden, dającą ci ogromne możliwości.
Jeśli od dawna chciałeś sprzedawać swoje produkty online, ale po prostu nie byłeś w stanie tego zrobić to jest to rozwiązanie dla Ciebie.
Pod koniec tego szkolenia będziesz mieć wiedzę niezbędną do skonfigurowania od podstaw witryny internetowej z możliwościami sklepu internetowego.

Dowiesz się.
Jak zbudować sklep internetowy za pomocą woocommerce.
Poznasz przykładowy motyw i jego obsługę.
Dowiedz się, jak skonfigurować produkty i jego atrybuty.
Skonfigurujesz płatności internetowe.
Dowiedz się, jak skonfigurować formę wysyłki.
Dowiedz się, jak obsługiwać zamówienia.

Plan zajęć.
Hosting, domena oraz system zarządzania treścią.
Gdy masz już nazwę domeny i hosting, możemy zainstalować WordPress. WordPress to wiodące na świecie oprogramowanie do tworzenia witryn internetowych i właśnie z niego będziemy korzystać na tym szkoleniu.
Po zainstalowaniu WordPressa zalogujemy się do niego po raz pierwszy.
WordPress zawiera zawartość demonstracyjną, więc nie jest to całkowicie czysta karta. W tym dniu pokażę, gdzie znajduje się cała zawartość demonstracyjna i jak ją usunąć, abyśmy mogli zacząć od nowa.
Konfiguracja witryny WordPress i sklepu WooCommerce.
Każdy z nich zaleca zainstalowanie szeregu wtyczek, aby jak najlepiej wykorzystać motyw i WooCommerce. Aby szybciej uruchomić nasz sklep, zaimportujemy zawartość demonstracyjną z wybranego motywu.
Posiadanie certyfikatu SSL na swojej stronie oznacza, że nazwa Twojej domeny będzie poprzedzona HTTPS: //, przez co dane przesyłane przez Twoją witrynę są zaszyfrowane. Google nieznacznie poprawia rankingi witryn z SSL, a Twoi goście również doceniają fakt, że dane Twojej witryny są chronione.
WooCommerce jest wyposażony w poręczny kreator konfiguracji. Przejdziemy przez kreatora konfiguracji, aby skonfigurować podstawy naszej witryny WooCommerce.
Jeśli chcesz mieć sklep, który prowadzi sprzedaż międzynarodową, musisz mieć możliwość akceptowania wielu walut. W tym samouczku zamierzamy zainstalować wtyczkę wielowalutową. Skonfigurujemy ją w następnych dniach.
Tworzenie produktów.
Produkt zmienny jest popularnym typem produktu w WooCommerce, który umożliwia konfigurację odmian produktu. Na przykład, jeśli sprzedajesz koszulki, możesz sprzedawać różne kolory i rozmiary tej samej koszuli, a kupujący mogą wybrać, jakie odmiany chcą.
Produkty zgrupowane to proste produkty (produkty utworzone jako „proste” produkty w WooCommerce), które są pogrupowane w taki sposób, że można kupić wiele produktów każdego typu. Jest podobny do produktu zmiennego, ale z pewnymi kluczowymi różnicami, o których dowiesz się na zajęciach.
Produkt do pobrania to produkt cyfrowy, taki jak eBook, który klienci mogą pobrać ze sklepu. Dowiesz się, jak skonfigurować w tym samouczku.
Produkt usługowy może służyć do sprzedaży coachingu, usług hydraulicznych, usług prawnych lub innego rodzaju usług. Zwykle produkt usługowy służy do sprzedaży usług online.
Opcje sprzedaży krzyżowej w WooCommerce pozwalają wyświetlać różne produkty na stronie koszyka WooCommerce w zależności od tego, jakie produkty znajdują się w koszyku.
Personalizacja strony internetowej i WooCommerce.
Nagłówek witryny to miejsce, w którym znajduje się Twoje logo i menu nawigacyjne. Korzystając z dostosowywania WordPress i opcji zapewnianych przez motyw, możemy dodać jeszcze więcej do nagłówka.
Pasek boczny to świetne miejsce na dodanie dodatkowych funkcji do Twojego sklepu, takich jak filtr cen produktów. Dowiesz się, jak dodać pasek boczny i dostosować go.
Skonfigurujemy przełącznik wielu walut, który zainstalowaliśmy na początku tego kursu. Dodamy poręczny przełącznik do paska bocznego Twojego sklepu.
Kolejnym świetnym widżetem do dodania do paska bocznego jest widżet kategorii produktów. Dowiesz się, jak go dodać i dostosować.
W tym dniu pokażę również, jak dostosować stronę główną wersji demonstracyjnej, którą zaimportowaliśmy na początku tego kursu.
Zrobimy to za pomocą narzędzia do tworzenia stron typu „przeciągnij i upuść” o nazwie WP Bakery.
Stopka witryny jest bardzo ważna dla nawigacji na stronie i informacji o prawach autorskich. Pokażę ci, jak ją dostosować.
Regulamin, polityka prywatności i plików cookie

Podstawy projektowania graficznego.
Szereg technik przydatnych podczas projektowania graficznego.
Techniki przydatne przy projektowaniu grafik na potrzeby sieci i druku.
Zapraszamy do kontaktu.
Na obecną chwilę prowadzimy szkolenia w Rzeszowie w trybie ciągłym, oznacza to, iż następne rozpocznie się po zebraniu grupy chętnych.
W przypadku zapisania się dwóch lub więcej znajomych każdy otrzymuje 20% rabatu.