1) Poznaj swój rynek.

Aby sprzedawać więcej, musisz zrozumieć, czego chce Twój klient, i aby to zrobić, musisz przeprowadzić badania klientów na rynku docelowym.

2) Wyjaśniaj.

Ludzie muszą cię rozumieć, inaczej stracisz ich szybko, dobra struktura zdań jest niezbędna. Pisz krótko oraz nie używaj długich i skomplikowanych słów. American Press Institute przeprowadził ankietę, która wykazała, że ​​ludzie o 711% lepiej przyswajają informację podczas czytania krótszych zdań.

3) Podglądaj innych.

Zobacz inne strony które, mają wysoką pozycję w gogle. Musisz wiedzieć, jak prawidłowo korzystać z SEO, aby zoptymalizować całą treść pod kątem wyszukiwarek. Musisz także zrozumieć znaczenie hashtagów oraz jak używać najtrafniejszych tagów, aby ulepszyć wszystkie treści w mediach społecznościowych i Internecie.

4) Bądź zrozumiały.

Upewnij się, że gramatyka i pisownia są na najwyższym poziomie, używaj narzędzi takich jak np: https://languagetoolplus.com/

5) Bądź przekonujący.

Musisz nauczyć się pisać w sposób przekonujący, ale nie nachalny. Podpieraj swoją wiedzę odnośnikami do innych źródeł.

6) Nie bądź nudny.

Ludzie mają ograniczony czas koncentracji, szczególnie online. Przyciągaj ich uwagę od samego początku dzięki mocnym zdaniom, które sprawiają, że będą czytać dalej. Używaj kombinacji krótkich i długich zdań, zadawaj pytania i dodawaj zabawne fakty.

7) Bądź orginalny.

Musisz wyróżniać się na tle innych. Świetnym sposobem na to jest dodanie wartości, czyli przekazywanie odbiorcom informacji, o których nie wiedzieli, lub zmuszając ich do myślenia o rzeczach w inny sposób.

8) Utwórz strukturę treści.

Kluczowa jest także struktura treści. Nikt nie chce czytać pomieszanych, niezorganizowany i nieskładnych wpisów. Użyj angażujących nagłówków i nagłówków podrzędnych, aby podzielić zawartość w sekcje. Mile widziane są również listy numerowane.

9) Sprawdzaj, co działa a co nie.

Możesz to zrobić, obserwując konkurencję, przeglądaj wpisy firm wysoko rankujących i oceniaj ich treści i działania marketingowe z nimi związane.
Zastanów się również czy w swoich działaniach również możesz wprowadzić takowe praktyki.

10) Pozostań aktualny.

Nie jest dobrze używać technik reklamowych, które mogły być skuteczne w 2016 roku, ale nie działają już tak dobrze. Musisz wiedzieć, co sprawia, że ​​klienci klikają „zobacz” lub „zarejestruj się teraz”. Upewnij się, że twoje podejście jest świeże i aktualne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Name *