inMad
10 porad dotyczących tekstów na stronie internetowej.
1) Poznaj swój rynek. Aby sprzedawać więcej, musisz zrozumieć, czego
Wyszukiwarka Google
Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google to marzenie każdego administratora strony internetowej. Dlaczego? Nie trzeba nikogo przekonywać, że Google jest prawdziwym monopolistą na rynku wyszukiwarek internetowych. Według różnych źródeł nawet 97% rynku wyszukiwarek w Polsce przypada na wyszukiwarkę Google. Do tego trzeba mieć na uwadze, że aż 95% kliknięć w wynikach wyszukiwania przypada na strony zajmujące pozycje na pierwszej stronie (top 10). To zdumiewające, ale naprawdę mało kto przegląda kolejne strony w wynikach wyszukiwania. Mało tego! Strona, która zajmuje pierwszą pozycje, zazwyczaj uzyskuje ponad 50% wszystkich kliknięć. Te dane dobitnie podkreślają korelacje pomiędzy wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania a ilością zdobytego ruchu organicznego.


Dobór słów kluczowych
Całość działań w zakresie SEO powinna być poprzedzona wybraniem najbardziej zyskownych fraz dla Twojej strony internetowej. Czasami wystarczy dobrać odpowiednie frazy lokalne np. „meble warszawa”, natomiast czasami taka taktyka wcale nie oznacza wykorzystania potencjału. Wynika to z faktu, że nie za każdą frazą kryje się duża liczba wyszukiwań. Wysokie pozycje na mało konkurencyjne frazy nie przyniosą Ci upragnionego ruchu organicznego. Naszym celem jest wybór słów kluczowych, które sprawią, że na stronę zaczną trafiać potencjalni klienci. Tylko wartościowy ruch organiczny skonwertuje i zmieni się w sprzedaż.
Optymalizacja strony internetowej
Optymalizacja strony to rozbudowane zagadnienie. Szacuje się, że algorytm bierze pod uwagę nawet kilkaset różnych czynników on-site. Zapraszamy na naszego bloga, na którym będziemy opisywać je poszczególnie. jednak na daną chwilę można uprościć to zagadnienie do kilku najważniejszych elementów.
- Unikalny i wartościowy content pisany z myślą o użytkowniku jednocześnie w sposób przyjazny dla wyszukiwarek.
- Linkowanie wewnętrzne.
- Optymalizacja tagów title.
- Odpowiednie meta description.
- Dane strukturalne w postaci gwiazdek lub opinii pojawiających się w wynikach wyszukiwania.
- Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych.
- Szybkość ładowania strony poprzez optymalizację i minimalizację HTML, JavaScript, CSS.
- Zastosowanie AMP.
- Zabezpieczenie strony poprzez protokół HTTPS / SSL. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że również bezpieczeństwo jest jednym z czynników rankingowych.
Powyższe przykłady optymalizacji on-site to jedynie kilka podstawowych elementów, o które musi zadbać każdy, kto poważnie myśli o osiągnięciu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.


Linkowanie zewnętrzne
Wśród wielu czynników wpływających na pozycję w wyszukiwarce na specjalne wyróżnienie zasługuje pozyskiwanie linków przychodzących. To właśnie odpowiednie linkowanie stanowi tajemnicę sukcesu w obszarze SEO. Dzięki zdobytemu doświadczeniu zaproponujemy Państwu odpowiednią strategię linkowania przystosowaną do pozycjonowanej strony. Zawsze mamy na uwadze bezpieczeństwo pozycjonowanej witryny. Wiemy, że w obszarze link buildingu jakość jest ważniejsza niż ilość.
Odpowiednia strategia to główny czynnik stanowiący o sukcesie w SEO!
SEO to szerokie zagadnienie, które wydaje się wyjątkowo skomplikowane dla początkujących adeptów tej sztuki. Słysząc o różnorodnych czynnikach rankingowych, każdy może poczuć się nieco zakłopotany. Dlatego najważniejsze jest poleganie na własnym doświadczeniu i sprawdzonych metodach. Długoletnia praktyka połączona z ciągłym podążaniem za współczesnymi trendami na rynku wyszukiwarek pozwoliła nam zgromadzić niezbędną wiedzę do prowadzenia skutecznych działań w obszarze SEO.

Q & A
Pytania i odpowiedzi.
Czym jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie, czyli optymalizacja strony pod wyszukiwarki. Jest to sztuka mająca na celu doprowadzenie do wysokiej pozycji strony w wyszukiwarce.
Jak długo trwa pozycjonowanie?
Standardowa analiza trwa 24h, po jej zakończeniu otrzymują państwo raport oraz plan, jakie zadania zostaną wykonane.
Co zawiera analiza?
Analiza SEO polega na sprawdzeniu wszystkich punktów związanych z optymalizacją stron pod względem pozycjonowania. Zawiera elementy On-Page i Off-Page.
Co zawiera optymalizacja On-Page?
Strona sprawdzana jest pod kątem poprawności URL, Tytułu, Opisów, Duplikacji linków, Robotów, Nagłówków, Tekstów, Zdjęć, Protokołów Open Graph, Bezpieczeństwa, Przystosowania do przeglądania na urządzeniach mobilnych i innych oraz ich poprawa.
Co zawiera optymalizacja Off-Page?
Sprawdzamy witrynę pod kątem linków zewnętrznych i ich wartości dla strony. Analizujemy ruch na stronie oraz jej widoczność. Badamy również konkurencję w celu oceny trudności wdrożenia pozycjonowania.
Czy można jaśniej?
Wkrótce poszczególne tematy zostaną opisane na blogu konkretnie. Zapraszamy.